Friday, April 14, 2006

 

nyfeminisme?

Her de sidste par dage så er en studievært på DR2 blevet angrebet af div feministiske bevægelser for at være undertrykt fordi denne studievært har ja tørklæde på. Og det er ikke på den smarte måde næh det er på dden muslimske måde denne studievært havde tørklæde på. Deraf den åbenbare undertrykkelse ... Muslimske...

Nu er den muslimske fremmedgørelse også kommet til de feministiske bevægelse i dejlige fremmedfjendske Danmark...

Jeg kan ikke være den eneste der tænker "1984" af Orwell i disse dage. Her tænker jeg på muhammedsagen og den seneste omdøbning af udlændingestyrelsen til udlændingeservice... Uh-huh hvem tror på den?? Oldspeak/newspeak...

Nå men jeg har fået en email fra en sød pige der samler underskrifter ind for at støtte kvinders ret til at klæde sig som de vil. Også på tv. Og jeg sendte straks min til hende!

Så skriv jeres navn hvis ikke I allerede har fået en email omkring det i kommentaren og så vil jeg sende den fluks videre :)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?