Friday, April 14, 2006

 

fantastiske film!

Er faktisk ikke den store filmelsker men der er da sneget sig et par stykker ind på listen især efter min søde og store filmelsker er flyttet ind :)
Han prikkede mig for et stykke tid siden og der skulle jeg nævne 4 film som jeg kunne se igen og igen. Det gjorde jeg. Og overraskende hurtigt eftersom jeg jo ikke er filmelskeren herhjemme. Dagene efter at have forfattet de 4 film oplevede jeg at jeg huskede flere og flere film og jeg samtidig fortrød og ikke de film jeg havde skrevet på de 4 film liste. Tilsidst kunne jeg slet ikke bestemme mig. Der er for mange gode...!
Derfor gik jeg i gang med at forfatte denne her vilkårlige liste...
Nu kan kun tiden bestemme hvor lang den bliver :)

Midnight in the garden of good and evil! Ultracool! Klinten behind the scenes!
Cyrano de Bergerac - den eneste film der kan få mig til at fælde en tåre men det skal være den med Gérard Depardieu. Han er en god skuespiller!
Braindead - for dens splat og græsslåmaskine scenen! Altid et godt grin værd :)
Alt med Monty Python - af de åbenlyse grunde
Hedwig and the angry inch for det sjove og bizarre!
Goodbye Lenin for eftertænksomheden...
My big fat greek wedding fordi den er for grineren!
Fargo (og alt andet af Coel brøderne) - jah!!?
Before Sunrise - fordi den er ssåå romantisk!
Alle Harry Potter filmene - man er vel fan!
Deer Hunter - mere grusom kan det ikke blive!
Alle Omen filmene - uh de er ssåå uhyggelige!
Exorcist-filmene - uh de er også gode!

og det er listen for nu :)

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?