Wednesday, March 29, 2006

 

Prikket

Så blev det vist min tur til at komme med en masse personlige oplysninger...

Så here it goes:

4 jobs, jeg har haft
studentermedhjælp på det kongelige Bibliotek - masser af gode bøger!
bagerjomfru - uhm al den kage jeg kunne spise! :)
bartender - altid nogle søde fyre at kigge på og gratis branderter:)
projektassistent indenfor HIVforskning - superspændende!Og mit lille tribut til en bedre verden.

4film, jeg altid kan se igen
Er faktisk ikke den store filmelsker men der er da sneget sig et par stykker ind på listen :)
Midnight in the garden of good and evil! Ultracool! Klinten behind the scenes!
Cyrano de Bergerac - den eneste film der kan få mig til at fælde en tåre men det skal være den med Gérard Depardieu. Han er en god skuespiller!
Braindead - altid et godt grin værd :)
Alt med Monty Python - af de åbenlyse grunde

4 steder, hvor jeg har boet
På hvidovre strandvej, Friheden, Hvidovre - har altid godt kunne lide at sige jeg opvoksede i Friheden :)
Vesterbro - i en 4vær før friværdishelvedet :)
Nørrebro - fed lille 2vær uden bad - superhyggelig! Den holdt jeg meget af.
Valby - kæmpe 2vær. som jeg deler med kæresten og jeg har boet her i snart 10 år. Elsker den for alle de gode stunder jeg har haft her! :)

4 tvshows, jeg holder af at se
Desperate housewives - ja man er vel en tøs! Den er ikke engang særlig god. Tihi
Friends - det er sgu en ok serie! i blandet med lidt nostalgi!
Simpsons og
South Park - ja jeg er sgu til pruttelyde og hardcore humor!

4 steder,hvor jeg har holdt ferie
Lige været i Rom - aahh skøn by!
Kreta - vidunderlig ø!
Mexico - fuld af oplevelser!
Spanien - fordi jeg har været der så mange gange :)

4 partier, jeg har stemt på
Mmh den her er sværere
Minoritetspartiet
Enhedslisten
S - piinligt jeg ved det! Det var et mislykkedes forsøg på at holde en VK regering ude og se hvordan det gik - suk!
...
Det var vist det

4 aviser, jeg læser dagligt
Politiken
Information
nogengange berlingske, urban og metroexpress samt universitetsavisen og humanisten
Læser vist mest på nettet :)

4tænkere, som jeg kan lide
Der er mange gode men ligefrem geniale... hmm...
Bourdieu - fordi han var den første til at åbne mine øjne for selvrefleksion i en akademisk kontekst.
Aristoteles - fordi han stadig kan være med den dag i dag.
Foucault - fordi han ændrede måden at tanke diskurs på.
Mandela - fordi han bragte fred ind i et land som ingen kunne forestille sig værre fredeligt!

4 websteder jeg dagligt frekventerer:
pol.dk
dr.dk
olfax
og det er vist det :)

4 favoritspiser:
Chokolade :) Er så hooked - helst gule m&ms
Frugt og grønt - gerne alene såsom salat
Spaghetti med en god tomatsovs - uhm
Rødbedebøffer :)

4 steder jeg hellere ville være lige nu:
Har lige været i Rom så har den under huden stadig :)
Kreta - vidunderlig ø.
Egypten, cairo + alexandria - must see!
Australien also a must see!

4 bloggere jeg prikker:
Øhm er der nogle tilbage der endnu ikke er blevet prikket??
Kan I der gerne vil prikkes ikke lige sende en notits så prikker jeg løs :)

Comments:
gule m&ms??? :)
 
uh ja uhmmenumme!

Vidste du ikke det?? :)
 
jeg vil sgu da ikke bede om at blive prikket! Du gør det ikke!
 
Frands du er hermed officielt blevet prikket!

Enjoy! :)
 
Hvad indebærer det lige??
 
det indebærer at du skal svare på 4-spørgsmålene ligesom jeg har gjort :)
 
Okay, det skulle så være i orden nu.
 
Good design!
[url=http://zfftrhym.com/kdsk/ulgx.html]My homepage[/url] | [url=http://tiavszgw.com/qnfg/ancr.html]Cool site[/url]
 
Good design!
http://zfftrhym.com/kdsk/ulgx.html | http://gvtzwthm.com/foyy/grwa.html
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?