Monday, February 06, 2006

 

voldstrusler mm

Voldstrusler mm
Ja så skete det altså også for mig.
Jeg har længe hørt om at folk blev udsat for vold, meningsløs og ikke (jeg har nu altid undret mig over det der med "meningsløs vold" - det forudsætter at der også eksistere meningsfuldt vold og det har jeg svært ved at tro på) samt verbale angreb.

Jeg har endda hørt om en blogger der efter sidste valg droppede sin blog fordi hun (ja i historien er det en pige) havde udtrykt sin utilfredshed med den genvalgte (og nuværende) regering. Hvilket hun har lov til. Men hun var altså blevet mål for højreekstremistiske kræfter der samtidig har adgang til en computer. Og nu skete det altså også for mig. Jeg har nu bestemt ikke tænkt mig at stoppe denne blog. Bestemt ikke.

Tomme tønder buldrer mest og trusler sætter mit pis i kog. Mest fordi dem der laver trusler gør det for at opnå noget.
I mit tilfælde ved jeg ikke lige hvad det er de ville andet end at give mig nogen på hovedet men medmindre at det var en forvirret fan der led af et akut tilfælde af dårlig kommunikation så kommer det ikke til at gå i opfyldelse.

Egentlig gør det mig varm indeni. Ja måske overraskende og slet ikke på en sm-måde men på en "tænk engang jeg har gjort en forskel! Mine strøtanker og meninger har vakt genklang ude i det kolde cyberspace!! Det er da fantastisk!"

Det er da fantastisk! Wow sikken magt at have!

Så tak mp for dine ord!

Nu vil jeg forsøge at nå endnu flere!

:)

En af de sidste kommentarer under "Et svar?"

....MP said...

Helt klart jeg er på din side Majken og er sikker på der er andre der også er

Jeg skal nok gemme et par skaller til Kirle og andre i samme båd efter det man har læst det kirle skriver og dem afbrændinger i tv vil jeg hermed slutte mig til Dansk Front.

11:17 PM...


Comments:
synes i skulle snakke pænt begge 2 mp og Kirle

Mange tak!
 
Øhhhmmm kan det virkelig passe, at jeg føler mig en lille smule stemplet her???
Har jeg nogensinde truet dig på nogen som helst måde? At en anden så skriver at denne er enig og bla bla bla - dét er da ikke mit problem.
Og helt ærlig Kirle trusler??????? Hvis du føler dig truet af det, så kan jeg da virkelig ikke forstå, at du ikke føler dig mere truet af alle de fanatiske muslimer, der render rundt og giver den ene dødstrussel efter den anden - 100 kg guld for en død tegner? Ja, dét er da virkelig dialog, der vil noget.
Jeg er bestemt IKKE til højre i den politiske skala, men derfor kan jeg godt have en mening om alt det, der foregår uden at være racist.
Det kan virkelig bringe mit pis i kog, at man ikke kan sige noget uden at blive smidt i en politisk bås - jeg er klogere end som så.
Jeg kunne aldrig drømme om at stemme DF, men jeg vil heller ikke lukke øjnene og naivt tro, at hele verden er lyserød.
 
ja der skal åbenbart ikke meget til før man bliver stemplet her
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?