Sunday, February 19, 2006

 

Selvfølgelig ikke...!

... havde JP indsat annoncer i tre saudiarabiske aviser om at de undskyldte de 12 tegninger næh næh de undskyldte selvfølgelig kun for at der var nogen der var blevet kede af det men forinden havde Carsten Juste (chefred. JP) råbt ud i alle medier at JP undskyldte intet!! Og at det tydeligvis var en fejl!!
Det viser sig så at være en oversættelsesfejl....

Godt at se at JP har lært af sine fejl. Jeg håber snart at DI kommer efter JP for JP hjælper famne da ikke på situationen...!!!

link til fejloversættelse
link til fejlagtige oplysninger

Comments:
Det gør du måske ?
 
ja det gør jeg.
Og jeg lærer endda også af andres.

Gør du?
 
øh
øh
"JP hjælper fanme(tillod at bytte om på m og n) da ikke på situationen"

min kommentar var: det gør du måske.

Åh crap orker sgu ikke engang at diskutere med dig - du er virkelig begyndt at kede mig
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?