Tuesday, February 07, 2006

 

»Nu har jeg et ansigt som alle andre«.

kan du huske hende der fik et nyt ansigt?

selvfølgelig kan du det. Nu har hun åbenbart stået frem for verdenspressen og udtalt at »Nu har jeg et ansigt som alle andre« og det må jeg nok sige nej til. Rigtigt det ser ikke længere skræmmende ud MEN der er alligevel et eller andet...

Og hvad var det lige der skete... Forsøgte hun at begå selvmord og derfor mistede ansigtet eller var det ansigtet der begik selvmord og derefter blev hendes nye ansigt?

Medierne kan vist ikke rigtigt finde ud af det!!

Link til historien og billeder om »Nu har jeg et ansigt som alle andre«.

Comments:
Man kan nok ikke helt sætte sig ind i situationen, før man har prøvet at miste sit ansigt.
Jeg synes, at det er godt, at de kan.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?