Tuesday, February 14, 2006

 

Helle ud af helle...

Så kom Helle Thorning Smith endelig ud af starthullet og det ikke et øjeblik for sent! Men næh den unge dame som skal forestille at være en oppositionsleder(!) fik først fingeren ud længe efter at Villy Søvndal og Frank Aaen havde startet kritikken af det lille fjogh! Ja han er ikke til at stole på. Bare tænk på dengang han var skatteminister og de der penge der forsvandt?? Også løj han bagefter om det?? Rest my case!

Jeg er i og for sig fuldstændig ligeglad med om Helle er en uerfaren politikker eller ej. JEg er ikke sikker på at erfaren er en speciel god ting hvis ikke der også er vilje og oprigtighed bag. Men Helle skal virkelig til at stramme sin politik op hvis hun fortsat vil være oppositionsleder. Allerede nu er der ikke mange der tænker på hende når de skal nævne en oppositionsleder. JEg tror ikke hun magter det.
Synd Pernille Rosenkrantz-Theil har orlog.
Jeg er sikker på at hun ville have været en eminent oppositionsleder!


Link til dr.dk

Comments:
OrloV - for helvede du SKAL have dine skolepenge tilbage.
Hvordan går det lige for enhedslisten ? hvor mange mandater har de vundet ?? Har det noget at gøre med, de først stod frem EFTER at sagen blev mediebelyst og de derefter så deres snit til at køre endnu en af deres "hvad regeringen gør er jo altid forkert linier" og prøvede endnu en gang med destruktiv kritik at strø salt i et åbent sår. Lær dog for fanden og skille snot fra skæg og se i nuancer, istedet for at male alting sort og hvidt.
Og Pernille R. Theil kan for min skyld tage Pia K i hånden og rende ud og skide i havet !
 
jakob..pikøre...så tag dog og læs en anden blog, hvis du skal være så intolerant..
 
Kære anonym - man kan ligesom ikke tage folk alvorligt, når de vil være anonyme :-p
 
intolerancen er vel et gennemgående tema i denne blog - jeg prøver såmand bare at skabe lidt modvægt
 
såmand er forkert stavet jacob..skal du have dine skolepenge tilbage? Eller har du noget sådan? Skolegang that is..
 
jooooh måske men du staver jo osse mit navn forkert.
Uh ha da - flersproget svar, bliver sgu helt forvirret alvidende smagsdommer Allan.
Har nok lært mere i min skolegang end du har, jeg lærte i det mindste at tænke for mig selv, istedet for at støtte mig uforbeholdent til div. lærebøger og politiske ideologier
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?