Wednesday, February 15, 2006

 

er verden gået i lave?

Der er nye forfærdelige beviser på tortur og hvad ved jeg i Abu-Graib fængslet i Irak og af de britiske soldater.

Der er stadigvæk demostrationer rundt om i verden rettet imod Danmark

Børn dør i pakistan i de optøjer der er kommet i kølvandet på JPs tegninger

men hvad er hovedoverskriften i de danske medier??

fugleinfluenzaen

-der endnu ikke har smittet direkte fra vilde fugle til mennesker, den evt farlige gren er endnu ikke påvist end ikke om de fundne døde svaner er døde af fugleinfluenza og som eksperter ikke mindst hele tiden har udtalt om at det ikke er et spørgsmål om den kommer til danmark men hvornår og at der ingen grund til panik er for den almindelige dansker da den udelukkende rammer de syge og svagelige samt at den ganske almindelige influenza hvert år tager flere dødsofre end fugleinfluenza og SARS har taget kombineret ever...

Hvad er det for en verden vi lever i? Der er ingen grund til panik.
Alle har jo hamstret penicilinen for et par måneder siden så jeg kan ikke se hvad problemet er.
Der er jo ikke panikudbrud i medierne hver gang ganske almindelig influenza rammer danmark...

Ha dog noget perspektiv!

Comments:
Det kan da godt være, at verden er gået AF lave ;o)
 
Ha noget perspektiv...Først og fremmest er det ET barn - uden at nedtone det tragiske i tilfældet, men det virker som om dit perspektiv er en vidvinkellinse med ekstra zoom. Du mener vel også at JP og regeringen er direkte ansvarlige for de dødsfald ?
 
majken godt at se du selv går ind og regulere din spamming i form af kommentarer så jeg ikke behøver

jakob jeg tror at jeg allerede har gjort helt klart hvad jeg mener om den sag. HVis du ikke har fattet det endnu så kommer du sgu aldrig til det :)
 
Fatter ikke hvad du mener, hvis du ikke kan tåle at få kommentarer så lad vær' med at have en blog - så simpelt er det.
 
Kirle virker noget intollerant, synes jeg.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?