Monday, February 13, 2006

 

danske soldater vil ikke til Irak...

De danske soldater vil ikke længere afsted til Irak. Min umiddelbare tanke var "det kan jeg sgu godt forstå" men da jeg så ville til at skrive denne lille notits ændrede min tankestrøm fra at være positivt stemt og måske endda heppe lidt til med tanke på de nye forfærdelige billeder fra Irak at jeg er sgu ikke så sikker på at jeg vil have dem her. Hos mig.

Jeg synes de soldater er ret farlige (hvilket jo også er hvad de er uddannet til at være) og med det i tankerne så skal vi da bare prutte lidt mere på deres venner, famile og bekendte herhjemme...
Altsammen i ytringsfrihedens navn.

Og nu skal vi da også have et kristen skolesystem - ja hvem sagde integration - nå nej jeg mener selvfølgelig assimilation!!

Comments:
1) Åh Gud hvor skriver du dårligt dansk!

2) Ja, lad os da håbe at de danske soldater lader dig i stikken, hvis du en dag får brug for dem.

3) Der findes et væld af forskellige skoler, hvad skulle der være galt med en kristen skole?
 
1. Tud..
3. Den danske FOLKEskole..ikke KRISTNEskole..
 
Så vil du også forbyde katolske skoler?
 
Og hvad véd du om min tud :-P
 
Og hvad véd du om min tud :-P
 
Og hvad véd du om min tud :-P
 
Okaaaaay så - jeg tror da nok lige, at min computer tog sig en spalter dér - SÅ vigtig er min tud heller ikke ;o)

Og nu fangede jeg pointen med folkeskolen... har den ikke altid bygget på kristne værdier - jeg kan da huske, at vi havde morgensamling med salmer.

De muslimske skoler har nok også en bestemt måde at gøre tingene på.
 
Utroligt som du hænger dig i DF´s bavl, men bare rolig, det brede flertal er fløjtende ligeglade med deres råben - ligesom vi er ravende ligeglad med Enhedslistens tuderi.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?