Friday, January 13, 2006

 

ting jeg elsker - things I love!

Jeg har fået nogle kommentarer på min lille hadeliste fra i går om at jeg er for negtiv så nu bliver det spændende om jeg vil få lige så stor respons på min ting jeg elsker ;0)
Her på fredag d13 så vil jeg sprede lidt kærlighed - værsgo!

Ting jeg elsker!
Min søde kæreste
mit liv
min lille fede kat
mine venner
gode bøger
rødvin!
sex!
sex og rødvin kombineret!! ;0D
fine store træer
københavn
sommer
ligge i solen
at rejse at rejse at rejse!
koncerter
danske lyse sommernætter - ahh!

I have got some commentaries from yesterdays things I hate list! about me being too negative so now it's interesting if I'll get as many on my things I love list ;0)
Here on friday the 13th I want to spred sone love - there you go!
Things I love!

my boyfriend
my life
my little fat cat
my friends
good literature
redwine
sex!
redwine and sex combined! ;oD
big beutifull trees
copenhagen
summer
sunbathing
to travel!
concerts
nordic summernights - ahh!

Comments:
I love it!:-) Meget bedre, for helt ærligt, hvorfor bruge energi på Pia K. når vi kan tale om kærlighed, rødvin og lyse sommernætter:-)
 
Åh ja gid det var så vel! At der kun var kærlighed og søde kys i verden! :)

Men alas er Pia K &co. en af livet sørgelige realiteter og desværre gør det at man bliver nødt til at hade lidt også ;0D
 
..og iøvrigt er vores kat ikke fed :)
 
... og den er bestemt heller ikke lille ;0)

Jeg gjorde brug af kunstnerisk frihed ;0)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?