Tuesday, January 24, 2006

 

NU er det officielt!

Øv en morgen!
Den tegnede ellers så godt - kæresten har lavet lækker morgenmad og vi var begge i god tid hvilket er ret så usædvanligt på valby bakke da det skete!! Ad! Den lille kat kørte røv lige da jeg havde taget en bid brød i munden! Øvse bøvse! Kæresten efter men kunne ikke fange den røvkørende kat der tog turen rundt om sofaen og ind under bordet og ... sikken et circus!
Nå mig tygget af munden og efter!

Jeg ved ikke hvad det er om det er en pige/drenge ting eller bare en hvem er hurtigt vågen om morgenen men jeg lukkede hurtigt dørerne og så gjorde det indfangningen en del lettere da vi kun skulle løbe rundt efter den lille røvkørende kat i et rum...

Fanget, ud på badeværelset, kæresten henter en saks (her skal det lige tilføjet at den lille kat er en kæmpe Maine coon med lang pels- ad!), også går operation-Red hjemmet for kattefæces - da vi opdager det!

Det her er ikke almindelig lille kattehømhøm næh det er skam analkirtel-efterladenskaber hvilket får min kæreste og jeg til imellem opkast-reflekserne og generelle udbrud af væmmelse og så blev det altså officielt - min kæreste og jeg skal altså ikke have børn for øv!

Et liv med lort flere gange om dagen i flere år? Samt periodiske opkast-stråler(dem har jeg især fået detaljeret beskrevet fra venner og bekendte!) gør at vi ganske enkelt ikke vil have børn. Færdig. Afgjort. Definitivt. Aldrig... eller?

Comments:
Hmm.. SÅ ulækker vil jeg nu heller ikke betegne det, at skifte en ble. Men det er måske, når man først står i det??

Mange hilsner
Pernille
 
hmm ja måske... Også er der det evindelige argument "det er anderledes når det er ens eget barn" hvilket måske er rigtigt nok MEN sikken en chance at tage for hvad nu hvis man ikke kan selvom man vænner sig til det og selvom det er ens eget barn?

For jeg vil nok betegne det som børnemishandling hvis barnet skal opleve forældrenes voldsomme væmmelse for noget som barnet jo slet ikke kan styre...

Tænk over det...

I øvrigt tak for link'et - det er mit første ;0)
 
Med erfaringer fra 3 børn og en hvid perserkat, sidstnævnte med hyppig tynd mave, ved jeg nu nok hvad der er mest belastende for lugtesansen og det er ikke børnene. I må til det ;-)
 
Ha ha tak Ella for peppen men jeg tror vi venter lidt!

Godt i øvrigt at flere siger at kattefæces er værre end børne... Nu er det så bare om jeg tør tro på det!
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?