Thursday, January 12, 2006

 

januar igen - january again!

Januar igen!
Når man nu er pige så er det næsten ensbetydende at man også konstant er på diæt.... Og det er jeg også. Eller rettere på allround sundhedskur.

Dvs at jeg siden i sommers har vasket mit hår mindre - er nede på 2 gange om ugen - og min frisør er lykkelig! Hver gang jeg skal til frisøren så udbryder hun "se hvad jeg sagde! Tykkere og sundere!" og når jeg kommenterede den lange, lange proces med fedtet hår og mit lavere og lavere selvværd (det er sgu svært at føle sig rigtigt lækker når håret klister til ens ører! Også selvom man har hat på!) så er det ligesom hun ikke hører efter men forsætter "Det er allerede bare blevet så meget bedre og det fedter jo næsten slet ikke mere også er det jo sundt!" Og det er famne sundt! Ikke kun for håret, men også for huden, hovedbunden, miljøet, mit afløb, og ikke mindst for hatte-industrien! ;0)

Men åh! den lange proces hvor kæresten ikke må kigge eller røre ved ens hår. Og ens ikke-så-tætte-venner-som-ikke-er-blevet-fortalt-hemmeligheden fortæller en hvor pænt det er med hat til en og jeg tror ikke jeg har set dig i hat før... Ja så krummer tæerne sgu!

Nå men nu er vi så også nået til vægten... Den er blevet for høj... Mit BMI tal er nu fint (checker tit fordi det er fint ;oD) MEEN når nu sandheden skal frem så er der i hvert fald 5kg der skal væk. Og så når de er væk så kigger jeg på det igen... Og lad os nu være helt ærlige så kan 5kg godt tabes uden de store problemer ellers er man da en værre vatnisse. Ok egentlig er det vist mere i nærheden af 6,5kg som jeg sagtens kunne tåle at smide.
Og jeg har tabt et par allerede MEEN stadig overkommeligt ikk??

january again!
Being a girl sort of means that you are bound to be constantly on a diet... And I am. Or more correctly on a all-round health transformation.

Which means that I since last summer have wash my hair less - only twice a week now - and my hairdresser is thrilled! Every time I'm at the hairdresser she says "See! Thicker and healtier!" and when I commented the long, long process of greased hair and lower selfesteem (It's really hard to feel hot with your hair glued to your ears! Even with hats!) then it's like she dosen't listen and constinues "It's already so much better and it's hardly gresy anymore and don't forget - it's good for you!" And it's bloody healtier! Not just the hair but my skin, envirement, my drain, and last but not least the hat-industri! ;0)

But oh god! the long process where your boyfriend can't look or touch your hair. And not-close-enough-friends-to-be-let-in-on-your-experiment tells you how nice it looks with hats on you and I don't think I've seen you in a hat before... Then it's unbearable!

Anyway now it's time to lose some weight... It gotten a bit out of hand... My BMI is fine (checking a lot because it really is fine ;oD) BUT if the truth shall be told then I need to lose 10pounds. And speaking of truth when they lost then I have to take another look... To be quite honest then I can lose the 10pounds without any problems or I'll have no backbone whatsoever. Okay 15pounds is probably more like it.

And I have already lost ca. about 4 pounds but that dosen't mean I can't do it does it??

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?