Sunday, January 22, 2006

 

HURRA - det lykkedes

... næsten

Jeg har gjort alt for at undgå at se, høre eller vide noget som helst om en bestemt dåb men nej jeg kunne kontrollere fjernsynet, hvilke artikler jeg læser mm MEN jeg kunne ikke kontrollere folk i telefonen der udbryder i en ellers normal samtale "nej nu græder han igen!" og man når at tænke et kort øjeblik "hvem??" før at det går op for en at alle og her mener jeg virkelig ALLE er gået i fuldstændig blind dåbsrus! Og hvorfor??

jeg ved det ikke- men jeg fatter det ikke!

Problemet er at stoppe disse ellers normalt velfungerende mennesker i deres hjernevasket dåbs-eufori! Især hvis man gerne vil være venner med dem også bagefter denne forfærdelige dag!

Og hvad er det for et navn?? comeon! henrik og john?? Det er sgu da ikke kønt! HVad med et lille Ali eller muhammed? Måske ville det have været et rigtigt godt tegn at sende i denne fremmedfjendske DK. Alexandras far fik jo ikke sit navn i sine børnebørns navne men (indsæt her Pia Fjærtstrups stemme) han er jo heller ikke dansker... som om ham der john er????

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?