Thursday, January 12, 2006

 

hadeliste!

kundeservice - kunde-hvaffornoget?? Kundeservice eksisterer ikke i Dk!
bogklubber - de sender en kataloger og der er intet i dem som jeg vil have!! Fat det dog ellers var jeg nok allerede medlem ikk??
sydlandske tøjfirmaer - hvis du vil sælge tøj i Dk til høje piger så lav det dog længere! Tænk jer om! Bruger I ikke modeller??
dansk vinter - regnfuld, overskyet, grå, fugtig, og laang!
Pia K - HADER hende med deres nazi-retorik! Og jeg har rettens afgørelse på at Pia K har racististiske udtalelser så hold kæft!
Postvæsenet - fatter ikke hvorfor det skal være SÅ svært at aflevere et brev! Ufatteligt!
Proshop.dk - alt!! lad være med at købe hos dem! Total idioter!
søndagsavisen - en mere småborgerlig, pseudo-humanistisk, småracistisk avis skal man sgu da lede længe efter! NEJ TAK! Står der på min dør!
Jyllandsposten - for bare ikke at fatte noget!



Comments:
Undskyld, men jeg tænker bare lige, hey, cheer up. Bliver livet ikke lidt for bittert når man bruger tiden på at hade og skrive hadelister? Spild af god brugbar tid hvis du spørger mig...
 
Haha tja eller også ender man med et mavesår fordi man holder alting tilbage. Og nej ingen overraskelse der - jeg holder ikke tingene tilbage ;0)

Men tak for omsorgen! ;0D

Jeg tror på at det er bedre at få tingene ud. Et godt skænderi kan for.eks. være forfriskende! Prøv det!
 
Ork kirle, jeg kan sagtens skændes, det var sådan mere den der stemning du havde skabt omkring de her hverdags-ligegyldige-sådan-ca elementer:-)
 
hurra for hadelister...en gang til! :)
 
Til Allan :
JA flere hade-lister! De er så forfriskende ;0D

Til Grith :
For det første; skræmmende at du mener at klamme Pia K er "hverdagsagtig"??!! Hun og hendes ulækre retorik er ikke og bliver aldrig "hverdagsagtigt" for mig.

For det andet; hvis man ikke kan få blodet op at koge i hverdagen så kunne det godt tænkes at man trængte til lidt passion... Ligeglad er ikke at man er lige glad hele tiden det betyder at man ikke føler noget. Så hellere lidt passion og indignation - jah!! ;0)
 
Hver sin mening:-) Jeg mener ikke det er nødvendigt at sprede negativitet, har vi ikke nok af det i verden?....bare en tanke...Og så mener jeg ikke at det nødvendigvis skal ses som at man mangler passion, bare fordi man ikke har lyst til at være negativ, vel....men fair nok, du har dit syn og jeg har mit:-)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?