Saturday, January 14, 2006

 

en hobby til - one more hobby!

En hobby til
Jeg har her over julen begyndt på en ny hobby som er oliemaling. Jeg har altid tegnet og hygget mig gevaldigt med det men har egentlig aldrig overvejet store lærreder - har altid syntes de virkede lidt voldsomme- før min kæreste gav mig et i adventsgave.
Og min kæreste især synes at jeg er vel meget produktiv nok mest fordi malerierne hober sig op overalt og hvis jeg skal være helt ærlig så er jeg også i gang med to -tre malerier ad gangen....
Og vi bor i en to værelses såeh...= Pladsproblemer!

Derfor hvis der er nogen derude der står og mangler noget kønt til væggene så kan vi måske hjælpe hinanden for jeg er studerende og som sådan altid mangler lommepenge ;0)

One more hobby!
This christmas I've started a new hobby which is oilpainting. I have allways drawn pictures and enjoyed it tremendously but have never considered big canvas - they have somehow always seemed a little too much- before my boyfriend gave me one.
And now my boyfriend in particularly thinks that I'm very productive probably mostly because the canvases accumulate everywhere and to be honest- I am painting two - three at the time...
And we live in a two rooms appartement so = no room for us!

Which brings me to the point; if there's anyone out there who needs something nice for their walls then maybe we can help each other for I being a student allways could need a little pocketmoney ;0)

Comments:
Tillykke med din nye hobby. Jeg maler også og jeg udstiller mine billeder. Prøv at snakke med firmaer, bibliotek og forretninger, så kommer dine billeder ud, og du kan måske sælge via udstillingerne. Du kan alternativt udstille dem via hjemmeside på nettet, hvilket jeg også gør på www.mostersgalleri.dk
Vi kunne evt. tage dine billeder ind på siden, mail hvis du er interesseret.

Held og lykke med det hele :-)
 
Vi er da nødt til at se nogle af dem. Can we, please?
 
Hej Ella

Det kunne bestemt godt være. prøver lige at sende en email til dig ;0)

Og tak!

Og til Bo!

Selvfølgelig ;0)
Min webmaster (min kæreste) er netop nu igang med at finde en smart måde hvorpå jeg kan vise mine billeder evt herpå eller via Ella - hvem ved?
Fortsættelse følger ;0)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?