Wednesday, January 11, 2006

 

Den første gang - the first time

Tja den første gang sker jo for os alle på et eller andet tidspunkt.
Men for nogle hurtigere end andre. Jeg tror at jeg er typen der er lidt midt i mellem... Som for eksempel nu; dette er min første gang på min egen blog.
Jeg har selvfølgelig skrevet på andres men det er jo et eller andet sted som at få en bid af en andres burger eller ritter-sport...
Det dur sgu bare ikke i længden vel? ;0)

Derfor vil jeg nu prøve lidt for mig selv... og håber at du kære læser vil være med ;0)

Well the first time is bound to happen to us all at some point in life.
But for some more quickly than for others. I guess I'm somewhere in the middle... For instants right now; this is my first time on my own blog.
Of course I have written on others but it's somehow just like having a bite of somebody elses burger or chokolate bar...
It just won't do in the long run right? ;0)

That's why I wanted my own... and hope that you, dear reader, will join in ;0)

Comments:
næh hvor fint..en tosprogetblog..glæder mig til at se hvad der sker her :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?