Thursday, January 26, 2006

 

brr

hvor er det dog koldt! Sneens første charme har for mig lagt sig så jeg er ikke længere fristet til at gå ud og kælke eller lege i sneen. Brrr!! Næh tak turen frem og tilbage til supermarkedet og skole osv er mere end nok til mig! brr!

Hvad gør man så hvis man er smart? Man bliver hyggesyg! Jeps! Hvordan bliver man så hyggesyg er der nogen der spørger. Er det det som man i gamle dag kaldte ondt i pjækketarmen? Næh næh for man skal nemlig være syg for at kunne være hyggesyg. Man skal bare ikke være særligt meget syg... En forkølelse eller lidt sporadisk tynd mave kan gøre det. Så ligger man i sengen eller på sofaen og ser film, serier, læser bøger eller tegneserie - helt hvad man har lyst til! Også hygger man! Ahh! Genialt påfund!

Jeg er for eksempel sløj (1-2grads feber) med en lille tendens til at nyse. Det kunne være møgirreterende og jeg kunne ligge og kede bukserne af mig MEN det er det ikke for jeg er så hyggesyg. I går så jeg simpsons afsnit hele dagen med min søde kæreste - altid hyggeligt men dobbelt så hyggeligt når vi begge ligger lænket til sengen og er hyggesyge... I dag er jeg hyggesyg alene hjemme så i dag tror jeg at jeg vil ... det ved jeg ikke men det bliver hyggeligt! Athju!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?